9 iunie 2008


DEMISIE verbală asemeni unei guri de... aer

Recent am luat hotărârea să renunţ la postul de redactor-şef al săptămânalului "Contrapunct". Este o decizie pe care trebuia s-o iau mai demult, dar am tolerat o stare de fapt care contravenea intereselor mele profesionale şi materiale. În consecinţă, inevitabilul s-a produs, iar eu m-am auto-exclus, fiind într-un binevenit concediu fără plată, după atâta stres acumulat.
Mulţumesc colaboratorilor şi tuturor celor care au avut încredere în mine, asigurându-i că după o săptămână de pauză mă voi întoarce la muncă.
Dar pentru a şti exact unde să lucrez, vă cer un sfat, bifând în sondajul alăturat, ca şi când decizia a-ţi lua-o pentru voi, nu doar pentru mine.

-HAIDEŢI SĂ HAIDEM!

Un comentariu:

  1. TREBUIA S-O FACI MAI DEMULT. AI RĂBDAT DESTUL. FELICITĂRI CĂ AI FĂCUT ACEST PAS! ORICUM EŞTI VALOROS, IAR CEI CARE TE CUNOSC ŞTIU BINE ASTA! DIN PĂCATE MULŢI S-AU FOLOSIT DE TALENTUL TĂU, IAR TU N-AI AVUT DE CÂŞTIGAT DE PE URMA LOR. LOCUL TĂU NU ESTE ÎN TELEORMAN CHIAR DACĂ EŞTI ALEXĂNDREAN SADEA. BĂNUIESC CĂ NU SUNT NICI PRIMUL, NICI ULTIMUL CARE-ŢI SPUNE ASTA. AM ÎNŢELES CĂ AJUNGI LA REALITATEA TELEORMĂNEANĂ. UMBLĂ VORBA REPEDE. SĂ AI BAFTĂ!

    RăspundețiȘtergere

E cumva criză şi de cuvinte !?