24 decembrie 2010

Iată ce-ţi propune Moşul!

Cum premierul Boc s-a gândit că e mai uşor să taie decât să cârpească, Moş Crăciun ar vrea să-i dea o replică pe măsură, aşteptându-te aici cu bancuri despre Emic Boc! Cine ştie, poate dacă se va prăpădi de râs, îţi va aduce un cadou... surpriză!!!
TE BAGI?...
CRĂCIUN FERICIT îţi doresc, măi, dragă, vizitatorule!

Urarea Moşului care pică de serviciu la... Crăciun
Moş Crăciun în an de criză vine agale şi se amuză:
- N-am nici sanie, n-am nici sac, nici cadouri nu mai împart. Nu mai fug ca altădată, căci doar sunt în concediu fără plată... Măcar mă-ncălzesc la foc, căci cadouri vă dă de acum micuţul Boc.
- Ho-ho-ho, s-aveţi un Crăciun de poveste, căci sigur îl veţi ţine minte multă vreme de acum înainte!

10 comentarii:

  1. Sunt curios ce au mai primit juranalistii alexandreni de la institutiile pe care le-a pupat in fund tot anul. Le-ati dat la tv si in ziare realizarile marete? In orice caz telefoanele de la dragusin raman in top.

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce nu vine mosul in Teleorman?
    ...pentru ca exista autocarul lu` Dragnea care depasteste sania lu` mosu`:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Stalin, apreciez atitudinea luată faţă de "presari", dar eu nu mai lucrez în această breaslă de peste 1 an. Oricum nu-ţi puteam răspunde la întrebarea referitoare la ce au primit de la mai marii instituţiillor publice băloşii presei, pentru că pe mine mă sărea mereu rândul. Deh, dacă în loc să pup, scuipam... Moşul nu vine la copiii răi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Finuţă ironie Vlad, dar la care dintre autocare te referi?

    RăspundețiȘtergere
  5. ...pai am vazut pe dunarii un autocar vopsit in rosu cu chipul lu` dragnea cu tot cu mustacioara. am inteles ca e autocarul de ajutoare pentru teleormanenii nevoiasi

    RăspundețiȘtergere
  6. pai de ce ai lasat presa? nu la tine ma refeream cand vorbeam de lingai. sunt si cateva exceptii printre care si tu

    RăspundețiȘtergere
  7. Stalin, sunt multe de spus legat de părăsirea presei şi, totuşi, puţine de comentat. Pe scurt, din presă am avut numai de pierdut în cei aproape 18 ani lucraţi în acest domeniu. Există mâncătorii ca peste tot, dar nu asta mă deranja, ci faptul că nu mai mă regăseam în presă. Dacă unii acceptă faptul că presa este cârpa de şters bocancii protipendadei şi agramaţilor politici, eu nu pot tolera asta. Iată de ce am preferat să mă retrag. Nu vreau să fiu martor la o asemenea mascaradă. Iubesc cu adevărat presa, dar nu cu noul ei look de curvă sau, în cel mai fericit caz, de doamnă de companie! Sper că m-am făcut înţeles cât de cât.
    -Sărbători Fericite să ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. A, şi era să omit, Vlad. Îţi doresc să ai un an 2011 de nota 11! La Mulţi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  9. sarbatori fericite si tie!!!... si la cat mai multe articole pe blogul tau!!!

    RăspundețiȘtergere

E cumva criză şi de cuvinte !?