29 decembrie 2010

TRANŞAREA MĂCELULUI SOCIO-ECONOMIC se face "LA RECE"

Dacă ar fi să exprim ceea ce simt după guvernarea cea portocalie din 2010, aş folosi un singur cuvânt, ca pe vreme de criză: MĂCEL!
Dacă m-aş hazarda să uzez de mai multe cuvinte pentru a exprima, de fapt, acelaşi lucru, aş spune, şi pe înţelesul fanaticilor portocalii: MĂCEL ECONOMICO-SOCIAL!
Dacă mi s-ar cere să tac cu privire la dezastruoasa guvernare, m-aş îndupleca să folosesc numai două cuvinte: HAI SICTIR!
Cei bătrâni spun că nici după cel de-al doilea război mondial, românul nu trăia mai rău ca acum. În aceste vremuri căcănii, prostia şi incompetenţa au fost promovate şi ridicate la rang înalt, încât l-ar face pe Ceauşescu să mai moară o dată, dar de invidie, nu tot ciuruit de mâna trădătorilor. De fapt, poporul ăsta e un neam de trădători, încât în aproape fiecare dintre noi găseşti un Iuda sau vreun parvenit de Brutus. Iată de ce cred că orice ni s-ar întâmpla, ne merităm soarta. Istoria îmi demonstrează că am dreptate când fac asemenea afirmaţii. Barbarii care ne-au cotropit şi-au pus amprenta asupra genei românului. Poate şi de aceea suntem huliţi, scuipaţi sau ignoraţi în lumea bună a Europei. Am aplecat mereu capul în faţa cotropitorilor, crezând că sabia nu taie capul plecat, iar acum suntem priviţi ca nişte milogi incurabili. Ne-am dat, precum cutrele, numai după cum a bătut vântul marilor puteri, iar acum ne-am ales cu frunza lui Udrea de 1 milion de euro, pe seama căreia străinii fac miştou, doar-doar ne-om prinde că am ajuns de râsul curcilor, cu turism cu tot.
Suntem atât de delăsători, încât adesea simţim nevoia ca la spatele nostru să stea omul cu biciul, pentru a ne mai urni din loc, precum vitele.
În schimb, după toate astea avem pretenţia să nu mai fim priviţi ca nişte neica-nimeni, coate-goale, maţe-fripte... ci să fim în centrul atenţiei, să fim buricul Pământului. Poate doar aşa străinii vor băga la cap că nu Budapesta este capitala României... Asta apropo de cât de bine este promovată ţara lui Traian şi Udrea. Mama ei de frunză, că ne-au lăsat ăştia în creanga goală şi tot degeaba!... Dar suntem români, iar românii nu s-au născut poeţi, ci masochişti. Parcă am mai spus asta cândva... Iată o dovadă că încă n-am îmbătrânit!
CATALIN BOTEZATU - magazin oficial

3 comentarii:

  1. din punctul meu de vedere portocalii sa ramana la putere mult si bine. oricum nu cnteaza. cine sa vina in locul lor? PSD? PC? UDMR? Vadim? de fapt, exisa alternative? sunt aceeasi. Pentru Romania nu exista alternative insa pentru tine, ca roman nemultumit, exista. De exemplu poti renunta la cetatenia romana si poti emigra in Germania, Franta sau o alta tara civilizata. poti schimba societatea si nu te vei mai schinui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate, Ioana, că nu există alternative viabile, dar de ce să plecăm noi din propria ţară, când o pot face ei, cei care ne-au băgat în acest rahat. Fuga asta va trebui să înceteze cumva dacă vrem să trăim bine şi la noi în ţară. Nu cred că asta e soluţia. Poate fi o soluţie de moment, pentru 1,2,3,4...ani, dar nu pentru toată viaţa. Poate că sunt depăşit de acest prezent şi nu m-am vindecat de idealism, dar eu aşa văd lucrurile. Schimbarea trebuie făcută de jos în sus, şi nu invers, la atitudine şi mentalitate. Greşesc?

    RăspundețiȘtergere
  3. pai cum sa indepartezi o fiara de langa vanat? ei o duc bine si au in maini tot sistemul. ei pot manevra sistemul si iti pot lua tot in schimb saracul nu are nicio arma

    RăspundețiȘtergere

E cumva criză şi de cuvinte !?