30 august 2009

Ideo Ideis sau ideea de a râde de noi înşine?


Părere de privitor: "Doi nebuni aruncă o piatră şi cei de la Ideo se apucă să o scoată..."

Un comentariu:

  1. Numele meu este lilian N.This este o zi foarte plina de bucurie a vie?ii mele din cauza ajutorul Dr.saguru a facut pentru mine, ajutându-ma sa ex-so?ul meu înapoi cu magia lui ?i dragoste vraja. Am fost casatorit timp de 6 ani ?i a fost atât de teribil pentru ca so?ul meu a fost într-adevar ma în?ela ?i a fost în cautarea unui divor?, dar atunci când am dat peste e-mail Dr.saguru pe internet pe modul în care el a ajutat atât de mul?i oameni pentru a ob?ine ex-lor înapoi si ajuta la fixarea relationship.and face pe oameni sa fie ferici?i în rela?ia lor. I-am explicat situa?ia mea sa-l ?i apoi sa caute ajutorul lui, dar spre surprinderea mea el mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu ?i iata-ma acum sarbatoresc pentru ca so?ul meu a schimba total pentru totdeauna. El vrea mereu sa fie de mine ?i nu pot face nimic fara a prezenta mea. Ma bucur cu adevarat casnicia mea, ceea ce o mare sarbatoare. i se va continua pe internet, marturisind pentru ca Dr.saguru este într-adevar o adevarata fuga vraja. Ai nevoie de ajutor ATUNCI DE CONTACT MEDIC SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul raspuns la problema ta ?i sa te sim?i fericit în relationship.and tau sau, de asemenea, în perfecta
    1 IUBIRE SPELL
    2 WIN EX BACK
    3 rodul pântecelui
    4 PROMOVAREA SPELL
    5 PROTEC?IA SPELL
    SPELL 6 AFACERI
    7 SPELL JOB BUN
    SPELL 8 LOTTERY ?i SPELL CURTEA DE CAZ.

    RăspundețiȘtergere

E cumva criză şi de cuvinte !?