31 august 2008


Se poate spune că pentru prima oară am avut şi eu o satisfacţie de Zilele Alexandriei. O satisfacţie materială. Iar aceasta pentru că în urma participării la un concurs organizat de Primăria Alexandria am fost premiat nu doar cu o diplomă, ci şi cu un telefon mobil (Nokia 6300), dar codat în Orange şi fără sim. Practic, am fost premiat pentru o caricatură pe care am trimis-o juriului la Concursul presei locale. Ironia face ca în respectiva caricatură personajul principal să fie taman un salariat cu ceva funcţie în instituţia organizatoare a acestui concurs. Poate de aceea şi satisfacţia mea a fost una mai mare şi decât premiul în sine.
Exceptându-mă pe mine, cei din presa scrisă au avut, la acest prim concurs, o participare... ZERO. Asta vorbeşte de la sine despre spritul competiţional care bâltâcâie în presa scrisă.
Un oarecare om din presă (am rezerve să-i spun "de presă"), mi-a justificat, cu ceva amărăciune şi ceva invidie, de ce nu a participat la acest concurs: "Nu avea cine să-mi evalueze articolul!", deşi din juriu a făcut parte teleormăneanul şi ziaristul din presa centrală, Ştefan Mitroi. Probabil că trebuia adus cumva în juriu Cristoiu şi C.T.Popescu pentru a avea şi ei de ce se amuza, nu de alta. Dar să nu fiu răutăcios faţă de cei care se comportă precum vulpile care nu ajung la struguri, spunând că sunt acri".

Iată şi premianţii clasei, - pardon!, ai presei locale (extras de pe site-ul primarului Drăguşin):

*Ştire TV: Luiza Abu Salem - Media ATV - 3 ani de la moartea lui Liviu Vasilica
*Reportaj-anchetă TV: - Alina Tanase - Media Sud - Drama unei familii ramase fara casa, în urma căderilor de zăpadă din iarna trecută.(anchetă)
- Cornelia Radulescu - Media ATV - "O altă poveste de iarnă"(reportaj)
*Interviu radio-TV: Gheorghe Filip - Media Sud - interviu cu Cristian Diaconescu(TV)
*Emisiune Radio: Cristina Tanasa - Radio Unu - Number One
*Emisiune TV: Viorica Mira - Media Sud - Datina Românească
*Talk-show TV: Gheorghe Filip - Media Sud - Motiunea o clarificare amanata (Timotei Stuparu, Ilie Balan, Adrian Florescu)
*Divertisment/ pamflet radio-TV: Gheorghe Filip - Media Sud - Teleormanul si presa locala(TV)

*** Secţiunea Caricatură de presă: Constantin BUGEAN - Realitatea Teleormăneană (premiul s-a acordat pentru întreaga contribuţie adusă presei locale, prin anii de caricatură şi umor, sub semnătura BiC )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

E cumva criză şi de cuvinte !?