3 noiembrie 2008

Cameleonul

Nu ştiu de ce, dar simt nevoia să dezvălui secrete din viaţa mea, ca şi când n-aş mai apuca să le rostesc. Unul necunoscut este acela că m-am născut cu ochii căprui închis şi vreme de câţiva ani din copilăria mea i-am avut aşa.
Astăzi, am ochii verzi. Un verde care, însă, se schimbă în nuanţe de vernil spre albăstrui sau verde-gălbui, în funcţie de starea mea de spirit şi de culorile vestimentaţiei cu care sunt îmbrăcat. De aici şi confuzia unora care-mi spun că am ochii albaştri sau căprui. Nimic mai fals.
Îmi amintesc faptul că în urmă cu circa 20 de ani nici măcar propria mamă nu ştia că, de fapt, am ochii verzi, trecându-mă în paşaport cu ochii căprui. Şi nu este un banc.
Se poate spune că sunt un fel de cameleon, dar nu mă simt cu nimic diferit de restul semenilor, mai ales că am întâlnit oameni cu un ochi căprui şi un altul albăstrui. Ăştia da oameni însemnaţi!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

E cumva criză şi de cuvinte !?