19 decembrie 2008

Vive la Karla! Vive la Mihaela!









Astăzi, Dumnezeu mi-a oferit o micuţă CRĂCIUNIŢĂ. Este cel mai frumos cadou din viaţa mea. Nici nu sunt în stare să exprim în cuvinte ceea ce simt. E o mare bucurie, o uşurare, o împlinire... Toate astea la un loc.
Îmi venea să plâng când asistenta a adus fetiţa de la sala de naşteri. Simţeam un gol în stomac. Numai cât am patrulat, de unul singur, uitându-mă lung pe holul spitalului... Cele nici 40 de minute de aşteptare mi s-au părut o veşncie.
Astăzi, 19 decembrie, dimineaţa la ora 9 fără 10, s-a născut fetiţa mea Săgetătoare, KARLA MIHAELA Bugean, cu o greutate de 3,100 kg şi o lungime de numai 50 de centimetri. -O mână de om, dar c-un mare claxon!
A fost o zi în care până şi ploile au luat o pauză în Alexandria. O zi mare pe care n-am mai trăit-o până acum. Un moment cu adevărat unic!


Dormi liniştită, tati şi mami lucrează pentru tine!

Un comentariu:

E cumva criză şi de cuvinte !?