18 februarie 2012

A fost un vis, a devenit un coşmar...

Bătaia de joc şi nesimţirea nu sunt stipulate în nicio lege organică din această ţară. De aceea, românul continuă să tacă şi să înghită, pentru a putea avea un prăpădit de venit de pe urma căruia să-şi poată duce zilele.
Recent am descoperit un comunicat de presă, datat în 2007, în care se spunea:
"Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) a blocat un împrumut de 100 de milioane de euro pe care intenţiona să-i acorde grupului german Schwarz, pentru ca acesta să-şi finanţeze extinderea reţelei de magazine Kaufland în România.
BERD a blocat împrumutul din cauza acuzaţiilor de abuz în relaţiile cu salariaţii, acuzaţii venite din partea unor sindicate germane
".

-Oau, mi-am zis, înseamnă că marele vis al alexăndrenilor va fi sau chiar este deja un mare coşmar, în ceea ce priveşte mult aşteptatul Kaufland.
Şi cum la pomul lăudat nu e cazul să te duci sacul, m-am gândit că o asemenea situaţie ar putea fi şi pentru cei aproape 120 de salariaţi cât ar avea, din câte mi-a fost dat să aud, acest magazin care se va deschide la Alexandria. Aşa că, întâmplarea a făcut să mi se confirme că nici bine nu s-a deschis, iar în interior bălteşte deja aceaşi bătaie de joc şi nesimţire faţă de angajaţi, ca pe vremea sclavagismului. Nu-mi mai aduc aminte exact cum era atunci, desigur.
Mai mult decât atât, dispreţul faţă de angajaţi este acelaşi pe care-l aveau boierii faţă de sclavi. Se merge până acolo încât şi dacă-i prididesc nevoile să meargă la toaletă, anagajaţilor nu li se permite acest lucru, şefii spunându-le cu sictir şi nonşalanţă să se caute la doctor sau să se trateze cu Prostamol. Am crezut că sunt poveşti, dar aveam să descopăr la unele comentarii afişate la un articol pe un alt blog (www.danbrasov.ro/index.php/2009/09/24/kaufland-regele-abuzurilor-in-romania/) exact aceeaşi situaţie. Ciudat! O firmă germană să se preteze la asemenea măgării? E mai mult decât jenant... e criminal! Cineva d-acolo mi-a mărturisit că ai senzaţia ca angajat că eşti la puşcărie.
Desigur, e un subiect numai bun de analizat pentru inspectorii de la ITM şi OPC, care poate au amorţit pe scaune din cauza iernii. Un asemenea subiect dă frisoane, însă, angajaţilor de la Kaufland, şi nimeni nu ia vreo măsură, bineînţeles. La ce bun?...
Numai să vezi că majoritatea angajaţilor d-acolo au salariul minim pe economie, îţi pui un mare semn de întrebare, căci asemenea lefuri de lumea a treia sau a patra le mai pot întâlni doar firmele de doi bani şi prăvăliile de cartier.
Desigur că vigilenţii inspectori vor spune că nu pot acţiona de capul lor, ci numai în urma unui vreasc de sesizări. Din partea cui? Din partea celor care abia s-au angajat acolo, suportând pe propria cheltuială cursurile de tranning, pentru a "beneficia" de un salariu mizer şi o bătaie de joc la care nici nu visau? E ridicol să credem că s-ar putea întâmpla asta, câtă vreme nevoia te învaţă să înduri şi să bagi capul în nisip, precum struţul, căci aşa am învăţat de la părinţii noştri oprimaţi de comunişti. Acesta este, de fapt, rezultatul politicilor aberante privind piaţa muncii!
Dacă bătaia de joc nu e stipulată în lege, hărţuirea, însă, da, iar femeile angajate acolo ştiu cel mai bine ceea ce le este dat să îndure.
Am dorit să amintesc în tracăt, deocamdată, despre visul devenit deja coşmar, şi anume Kaufland, pentru că vine marea lansare a lor, la Alexandria, şi e bine de ştiut ce administrează nemţii ăştia deştepţi şi pe cine au luat de fraieri.

3 comentarii:

  1. Buna,

    Aveți nevoie de o dobândă de împrumut legitimă de 2% ?, Dante Paola Cooperativa Ajutor oferă credite pentru persoane fizice și organizații Împrumut, împrumuturile noastre sunt bine asigurate și securitatea maximă este prioritatea noastră, oferim împrumuturi disponibile.

    * Împrumuturi personale (securizate și negarantate)
    * Împrumuturi de afaceri (securizate și nesigure)
    * Împrumut combinat
    * Împrumut de consolidare și multe altele:

    Dacă sunteți interesat, reveniți la noi cu primirea acestui e-mail pentru a permite desfășurarea tranzacției, puteți contacta prin e-mail: dantecooperativehelp@hotmail.com, pentru apel rapid de chat sau whatsapp / +35677926593

    Toate cele bune,
    Dante Paola,
    Sună / Whatsaap +35677926593
    C.E.O / consultant general.
    Dante Paola Cooperative Help.
    dantecooperativehelp@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă ai avut probleme financiare, atunci este timpul să zâmbești. Trebuie doar să îl contactați pe domnul Benjamin cu suma pe care doriți să o împrumutați și perioada de plată care vi se potrivește și veți avea împrumutul dvs. în mai puțin de 48 de ore. Am beneficiat doar pentru a șasea oară de un împrumut de 700 de mii de dolari pentru o perioadă de 180 de luni, cu posibilitatea de a plăti înainte de expirarea termenului. Faceți legătura cu el și veți vedea că este un om foarte cinstit, cu inimă bună. Acest e-mail este lfdsloans@lemeridianfds.com, iar numărul său de telefon WhatApp este + 1-989-394-3740

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună tuturor, sunt Patricia Sherman în Oklahoma SUA chiar acum. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea de a împrumuta 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o afacere nouă. Totul a început când mi-am pierdut casa și mi-am luat lucrurile din cauza politicii bancare și am întâlnit niște facturi și unele nevoi personale. Așa că am devenit foarte disperat și am început să caut fonduri în toate felurile. Din fericire pentru mine, o prietenă a mea, Linda mi-a spus despre o firmă a companiei de credit, am fost intrigată de fraudă, dar am fost intrigat de situația mea și nu am avut de ales decât să primesc sfaturi de la prietenul meu despre această companie. contactarea lor chiar s-a pus la îndoială din cauza experienței mele anterioare cu creditorii online, știai asta puțin? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Această companie a fost foarte utilă pentru mine și colegul meu și astăzi, datorită acestei companii de credit, mândrul proprietar al muncii și responsabilităților bine organizate, mi-au zâmbit. Așadar, dacă aveți nevoie cu adevărat să vă dezvoltați sau să vă începeți propria afacere sau dacă aveți nevoie cu adevărat de a împrumuta bani în orice dificultate financiară, vă recomandăm să găsiți astăzi o oportunitate de dezvoltare financiară în afacerea dvs. {E-mail:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... online pentru creditul nu este o victimă a înșelătoriei. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere

E cumva criză şi de cuvinte !?