8 septembrie 2009

Înc-un vot şi-o luăm din nou la bot!

Până acum nici PDL şi nici PNL nu au reuşit să strângă în Teleorman mai multe voturi decât PSD, gâfâind a pagubă. Numai că speranţa moare ultima, bat-o-ar vina de matracucă!
În fond, secretul constă în manipularea maselor. Cine ştie s-o facă mai bine, câştigă şi lupta pentru prezidenţiale!
Dar care sunt masele de oameni uşor de manipulat? Fie că se va face campanie cu sacoşica, găletuşa sau cu orice alt pachet cu d-ale gurii, scopul este tot ademenirea electoratului la vot.
Un fost primar mi s-a destăinuit, spunând că cel mai uşor pot fi păcăliţi cei de la ţară, acolo unde votul se dă şi pe „obligaţii” faţă de primar, căci nu degeaba s-au încărcat până peste cap schemele de personal din primării cu indivizi care au ca singură preocupare statul de vorbă la o cafea lungă.
În plus, o masă numai bună de manipulat este cea formată din beneficiarii ajutorului social. De pildă, dacă într-o comună ai 300 de astfel de beneficiari, înseamnă că poţi conta măcar pe votul a 150 de familii ai acestora, ceea ce înseamnă minim 300 de voturi. Restul pot fi rudele primarului şi acoliţii acestuia, iar rezultatul va fi conform aşteptărilor.
Aşadar, grosul voturilor va fi la ţară, dar oraşele mari vor stabili la final cine va fi şef al statului. Încă o luptă oarbă pentru o cauză mare şi apoi revenim ACASĂ, la şomaj, disponibilizări în masă, la frigiderul cel rece şi gol, la călâia criză bugetară şi la eternele rate bancare. Dar măcar avem satisfacţia că am votat din nou şi degeaba.

6 comentarii:

  1. Eu inca mai sper intr-o schimbare, dar asta e ultima data cand mai dau o sansa cuiva. De data aceasta lui Crin Antonescu. Sa speram ca va fi mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce te face să crezi că va fi mai bine cu Crin sau alt candidat la prezidenţiale? Ce putere mai are azi un preşedinte?...

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa e! Dupa 20 de ani de la revolutie am ajuns sa avem o tara furata de clasa politica. Dar acum putem schimba acest lucru. Putem alege un om constit, un om care se gandeste la bine intregii tari nu doar a apropiatilor lui. Doar Crin Antonescu este capabil sa ne dea acea tara "mai buna" pe care toti dorim sa o avem.

    RăspundețiȘtergere
  4. Crin e singurul care merita. e sio singurul care ne poate salva. Cu Crin Inainte...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am incredere in Crin Antonescu si de aceea ma voi prezenta la vot !

    RăspundețiȘtergere
  6. Apreciez că simpatizaţi cu Crin, numai că vă întreb: Ce a făcut Crin pentru noi, în acel mandat de deputat de Teleorman? Cu atât mai mult ca şef al statului, în cazul în care va fi ales, ştiind că prerogativele preşedintelui sunt extrem de limitate, precum cele ale unui rege.
    Şi eu am votat din '92 până în prezent la toate scrutinurile. Rezultatul? Sub aşteptările mele, de fiecare dată.

    RăspundețiȘtergere

E cumva criză şi de cuvinte !?