7 octombrie 2008

DOI ANI de IUBIRE pentru IUBIRE

Azi, 7 octombrie, de Ziua Mondială a Muncii Decente...împreună cu soţia facem 2 (doi) anişori de căsnicie pentru care cred că am muncit decent, dar şi cu sacrificii, pentru a o consolida.
Cu răbdare şi renunţare la orgolii şi chiar la al nostru ego, cu ceva bucurii, dar şi cu supărări sau chiar cu inerentele certuri trecătoare, cu bani şi datorii, am ajuns să “construim” încet-încet fericirea în căsnicia noastră, gustată din plin, căci ăsta-i şi farmecul vieţii apăsate de griji.
Până la urmă, efortul nostru nu a fost deloc în zadar, căci spre finele lunii decembrie aşteptăm ca Moş Crăciun să ne aducă în dar un bebe care, cel mai probabil, va fi fetiţă.
Unor părinţi de fete le place să se “scuze” zicând că “doar oamenii inteligenţi fac fete”, în vreme ce alţii cred exact contrariul. Babele spun că ajungi să concepi fată atunci când “inseminezi” cu gura deschisă.
Cum-necum, rămân la convingerea că totul stă la mâna Bunului Dumnezeu şi nu-mi doresc decât să avem un copil sănătos, frumos, norocos şi isteţ, aşa cum îmi doresc la fel de mult să avem o căsnicie cu adevărat reuşită, nu să transformăm propriul copil în monedă de schimb sau obiect de şantaj, aşa cum ţi-e dat să mai vezi în această viaţă plină-ochi de surprize de orice fel.

La Mulţi Ani Fericiţi într-a noastră căsncie şi a acelora asemeni nouă!

5 comentarii:

  1. nevasta-ta e buna chiar si gravida! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mesajul meu pentru "anonimul":
    Apreciez faptul că-mi consideri soţia "bună chiar şi gravidă", dar te asigur că altfel nu mă căsătoream cu ea, la cât de pretenţios sunt în materie de femei. De aceea m-am şi căsătorit târziu (la 34 de ani).

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) Mi-a placut raspunsul! Insa ai uitat sa mentionezi faptul ca eu te-am insurat cu ea (cu Vio)! Eu si Lila... ;) Altfel, nu era exclus ca acum sa fii insurat (sau deja sa nu mai fii) cu Monica Tuinea sau cu Cristina Tanasa, de la Radio Unu, unde lucrai.. Hihihihihihihi =))

    RăspundețiȘtergere
  4. ... sau, de ce nu, insurat cu Luiza Abu Salem zisa NOAPTEA, de la Media ATV... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha!
    - Cristi Sanda

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mă consider sinucigaş să fac asemenea alegeri. În ceea ce priveşte "implicarea" ta, nimic n-ar fi fost fără voia noastră. E corect? oricum, apreciez că nu ţi-ai pierdut simţul umorului. Numai bine, Cristi!

    RăspundețiȘtergere

E cumva criză şi de cuvinte !?