15 ianuarie 2011

VREI O DIPLOMĂ? COMAND-O PRIN TELEFON!

Recent am primit pe unul dintre e-mail-uri un mesaj în engleză, de la uin anume Connie Newton. L-am citit şi am rămas pe faţă c-un rânjet amar. Iată de ce!
"You want to have a highly paid job and climb the career ladder faster, but your small college diploma limits you with that? You need a new diploma to prove to your parents that you are not a loser? Nowadays there is the solution for that problem due to our service. We can help you get diploma of any university in the world much faster without the need of losing your time for that. All you need now is to call through one of the appropriate phone numbers for you, and lever your order: within USA (1-718-989-5740), Europe and others (+1-718-989-5740), and don't forget to leave your first and last name along with the country you are from. After our operator receives your message, he will contact you back to get the needed information. Become successful finally with just one call".
La engleza mea, mesajul cu pricina l-am tradus cam aşa: "Doriţi să aveţi un loc de muncă extrem de bine plătit şi să promovaţi ierarhic mai repede, dar diploma de facultate vă limitează asta? Aveţi nevoie de o diplomă pentru a dovedi la părinţi că nu sunteţi un ratat? În zilele noastre există soluţie pentru această problemă, datorită serviciului nostru. Vă putem ajuta să obţineţi diplomă de la orice universitate din lume, mult mai repede, fara a fi nevoie să pierdeţi timpul pentru asta. Tot ce aveţi nevoie acum este de a apela prin unul din numerele de telefon potrivit pentru tine: în Statele Unite ale Americii (1-718-989-5740), Europa şi altele (+1-718-989-5740), şi nu uitaţi să lăsaţi numele şi prenumele dumneavoastră, împreună cu ţara în care domiciliaţi. După ce operatorul nostru primeşte mesajul dvs., el va va contacta pentru a obţine informaţiile necesare. Deveniţi oameni de succes, în cele din urmă, cu doar un singur apel".
Ca să vezi, domne, ce simplu e dacă ai bani! Numai că asta la noi au făcut-o mulţi dintre cei cu bani, încât nici măcar nu aveau habar pe unde naiba se afla facultatea care le emitea diploma de eminenţi absolvenţi. Cunoşti şi tu oameni politici cu diplome "de-a gata"? Mare-i grădina cu... impostori!
Şi eu care m-am chinuit cinci ani ca fraierul prin facultate, pentru ca după absolvire să constat că fără relaţii (şi eventual BANI!) nu-mi foloseşte la nimic peticul acela de hârtie... Nici măcar pentru şters la fund...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

E cumva criză şi de cuvinte !?