3 noiembrie 2011

Narman îmbracă, nu dezbracă!

NARMAN ar putea să-şi schimbe sloganul în "Narman, un veritabil italian!" La o asemenea concluzie am ajuns atunci când am vizionat site-ul celor de la Narman. Şi nu exagerez cu nimic când afirm acest lucru.
Totuşi, nu m-am împăcat cu conceptul Narman, unde se spune: "ÎMBRĂCĂM MIRELE DIN CAP PÂNĂ-N PICIOARE". De ce? Doar ca să aibă mireasa pe cine dezbrăca în noaptea cea albă şi neprihănită a nunţii, ca un preludiu al căsniciei?
Lăsând gluma de-o parte, creaţiile Narman mi-au "metalizat" privirea, aşa încât mi s-a lipit retina de mătasea fină din care erau atent croite costumele. Desigur, apoi am înţeles că aceasta-i tendinţa italienească... de lux.
Pentru a nu mai da bătăi de cap clienţilor, cei de la Narman au găsit şi antidotul indeciziilor: costumele sunt asortate de-a gata cu cămaşa şi vesta, lavaliera sau brâul şi papionul... Toate devin astfel un tot unitar prin armonizarea liniilor şi a jocurilor de alb-negru, în special.
Deşi, recunosc, nu mă consider un fan al vestimentaţiei de acest gen, articolele Narman mi le-aş dori şi cu ochii închişi. Sunt altceva. Pur şi simplu, sunt un BRAND.
Există o singură condiţie pentru a putea intra în posesia unor asemenea bijuterii vestimentare: dispoziţia financiară. - Un fleac, căci doar şi pofta vine mâncând!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

E cumva criză şi de cuvinte !?