19 februarie 2009

La DUBLU...

Oricât de supărată a fost această zi rece din februarie (n.r. - nu degeaba se spune că februarie este cea mai mică şi, implicit, cea mai rea lună din an), pentru care meteorologii au acordat şi un Cod Galben, rămâne una aparte pentru mine.
Astăzi, 19 februarie, la graniţa dintre Vărsător şi Peşti, mama mea a împlinit 63 de ani de existenţă. Prin mâna ei au trecut şi s-au format poate chiar zeci de generaţii de copii.
Mi-a mărturisit că de când există nu a avut o aşa vreme urâtă de ziua ei de naştere.

Tot astăzi, fiica mea, Karla Mihaela,

a împlinit două luni de viaţă.
Aşadar, o bucurie la dublu pentru mine şi familia mea.



La Mulţi Ani Fericiţi pentru mama şi fiica mea!

3 comentarii:

  1. Mulţumesc pentru urare. Şi vouă vă doresc să aveţi parte de multă sănătate şi fericire.

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani fericiti doamna Felicia!!!

    la multi ani fericiti si pentru nou venita in familie Karla!!!

    RăspundețiȘtergere

E cumva criză şi de cuvinte !?