9 martie 2011

TU ALEGI!

Nu întotdeauna alegerile pe care le facem în singura viaţă pe care o avem la dispoziţie, sunt şi inspirate. Pornind, probabil, de la o atare ipoteză, Danone România a lansat campania „Tu alegi!”, prin care dă consumatorilor posibilitatea de a alege noul produs care va fi comercializat în gama Cremosso cu fructe. Astfel, alegerea făcută de consumator să se potrivească perfect gustului acestuia, iar totul să fie fără cusur.
Mai exact, Danone pune la dispoziţia consumatorului două noi sortimente: Multifruct şi Mure-Zmeură. Cel pe care-l va alege consumatorul va fi integrat portofoliului permanent. Cum?
În perioada 1-27 martie, consumatorii pot vota iaurtul preferat pe pagina de internet www.cremosso.ro şi, totodată, îl pot susţine pe pagina de Facebook şi pe contul de Twitter. Varianta câştigătoare va fi anunţată la jumătatea lunii aprilie.
Şi pentru ca răsfăţul să fie pe deplin, participanţii la campanie care au votat produsul preferat pot câştiga premii constând în 220 de bijuterii Swarowski, respectiv o excursie de 7 zile pentru 2 persoane la Mallorca, dedicată marelui câştigător. Cremoasă alegere, nu-i aşa!?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

E cumva criză şi de cuvinte !?