14 februarie 2010

No, grăieşte Boc!

Invitat la “Antena satelor”, premierul Boc a grăit pe şleau şi pe înţelesul oricărui ţăran şi ciocoflender, cât să priceapă până şi iapa din grajd care-i baiul.
Unele vorbe vor rămâne, poate, în arhiva sau analele cu perle debitate de demnitarii patriei. Ca de pildă, ceea ce a afirmat Boc la postul respectiv de radio:

România are potenţialul de a hrăni 80 de milioane de oameni, iar noi suntem 22 de milioane de oameni şi importăm 70% din ceea ce mâncăm.

Părinţii mei sunt pensionari. Tatăl meu are 86 de ani, mama mea are 77 . Acum au şi vacă, şi viţel, şi purcel, şi găină... pentru că aşa sunt obişnuiţi la ţară şi nu pot trăi dacă nu au o asemenea îndeletnicire.
Ei se descurcă pentru ce înseamnă viaţa de zi cu zi şi nici acum nu acceptă să fie sprijiniţi de copii. Suntem cinci copii care oricând i-ar putea ajuta, dar ei sunt obişnuiţi cu munca şi acum... Mama mea îmi trimite slănină, lapte, brânză telemea…

CONCLUZIE: Avem un premier întreţinut de părinţi şi... popor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

E cumva criză şi de cuvinte !?